BOOKTAG

 Es mostra image1.JPG.


Holaaaa! Avui us penjaré una booktag, mai n'he penjat cap per això ara explicaré què és per qui no ho sàpiga.

Una booktag es fa amb la col·laboració d'un altre bloc, en aquest cas és el bloc de la Tecla (www.perdudaentrepagines.blogspot.com.es) (és molt xulo, entreu-hi!). Entre les dues hem fet unes preguntes i les hem respost, jo penjaré les seves respostes i ella les meves, si voleu veure les meves entreu al seu bloc.


1: Per què vas fer un bloc?

Perquè a part de que m'agrada llegir, també m'agrada molt el disseny i vaig pensar que seria divertit fer un bloc sobre lectura

 

2: Quin gènere t'agrada llegir?

Prefereixo novel·les realistes si puc triar però també m'agrada la ficció. El que no em solen agradar gaire són les fades, bruixes... 


 


3: Cuides molt els teus llibres?


Jo sí, bastant, i em fan ràbia aquells llibres que que els obres es doblega el llom, no se si sabeu que vull dir.
4: Quan t'agrada llegir?
   Llegeixo a la nit i després de dinar, però si fos per mi em passaria el dia al llit llegint!
 
5: T'agrada anar a la biblioteca?
Per una banda si i per l'altra no. El fet d'anar a la biblioteca i tenir tot de llibres que m'agraden davant m'encanta però m'agrada molt tenir els meus llibres sempre i no haver-los de tornar.
 
6: Quina és la teva lectura actual? Quina puntuació li posaries?

La meva lectura actual és el primer llibre dels jocs de la fam, ara li posaria un 5/5.


 
😂😂
 Espero que us hagi agradat, i sobretot recordeu d'entrar al bloc de la Tecla!



Comentaris


Entrades populars d'aquest blog

SPECIAL FRIDAYS: La reina faraó

Capítol 2

TEORIES HARRY POTTER😱😲