EL CONILL DE VELLUT


Hello readers! Aquest llibre també us vaig dir que el ressenyaria per això, aquí us deixo la ressenya. Com tots els llibres, estaria bé que el llegíssiu, però aquest, ja que és curt però bonic, no dic que estaria bé sinó que us demano que el llegiu, és la història d'un conill... Bé, el resum encara no toca.


FITXA




Títol: El Conill de Vellut o com les joguines es tornen reals

Autor/a: Margery Williams

Idioma original: Anglès (The Velveteen Rabbit)

Idioma: Català

Pàgines: 39

Editorial: Cadí

Gènere: Fantasia

Edat: Infantil, més o menys a partir de 7 anys






RESUM

Hi havia una vegada un conill de peluix molt bonic. Al matí de Nadal el conill va apareixer al mitjó d'una casa qualsevol, bé no del tot normal.



Els primers dies no li van fer ni cas, però un dia el nen ja estava al llit i no trobava el seu peluix preferit, i va agafar el primer que va trobar, que, per pura casualitat era el nostre protagonista, el Conill de Vellut. A partir d'aquell dia ja no es van voler separar mai més. 





















El Conill de Vellut tenia un amic molt amic, el Cavall de Pell, que era molt vell, sabia moltes coses, quant duraven les joguines metaliques, quan duraven les de fusta, les de peluix... Però també sabia una cosa que al Conill de Vellut li temptava molt, la màgia de l'habitació de jugar, i el fet de ser REAL.






OPINIÓ

A mi aquest llibre em va encantar i m'encanta. És un llibre que m'ha acompanyat i m'acompanyarà tota la vida.                                                                  
                                                                                         

De petita quan estava malalta la meva mare me'l llegia, i ara quan estic malalta me'l llegeixo, no us diré el perquè, si l'heu llegit o us el llegiu ho entendreu.


Aquest llibre m'ha fet riure, plorar, i passar moments fantàstics, us el recomano moltíssim


VALORACIÓ





Comentaris


Entrades populars d'aquest blog

SPECIAL FRIDAYS: La reina faraó

Capítol 2

TEORIES HARRY POTTER😱😲