Canvi d'horari

Hello Readers! Ja se que el bloc ha estat bastant inactiu, i que no he penjat CAP entrada de llibresXnadal (només la primera), perquè? 1. No se'm pujaven els vídeos, i com que tot estava al vídeo, no tornaria a escriure-ho tot. 2. Canviaré l'horari de cada setmana. A veure, m'explico millor, no cada setmana hi haurà Special Fridays, perquè? Doncs perquè cada cop se'm acumulen més coses, i tinc por de que, si m'estresso, acabar deixant el bloc, i NO VULL! Bé, hi haurà setmanes que només tindran una entrada (si només tenen una entrada serà l'Special Fridays). Hi haurà setmanes amb dues entrades (Special Fridays + sorpresa), 3 entrades (Special Friadys + sorpresa + sorpresa) etc. Però també hi haurà setmanes sense entrades (Mai hi haurà dues setmanes seguides sense entrades, no us abandono!).

Aquesta setmana, ho torno a dir, ha estat molt inactiva, tot i així, el nombre de seguidors ha pujat, perquè? Gràcies al sorteig, per això dono la benvinguda al meu bloc, a TOTS els nous seguidors, i perquè no es pensin que sóc una sossa, demà penjaré un Special Fridays, i avui.... La booktag dels 7 pecats capitaaals!!!!!




Faré aquesta booktag perquè vaig fer els Pastorets, i té molta relació amb el Nadal! (Per cert he canviat algunes preguntes, que no us estranyi)

Avarícia



Llibre més car i llibre més barat de la teva estanteria




Més car: Divergente (Veronica Roth) 18 €

Ja sé que no és el llibre més car que existeix, ja que no és molt car, n'hi ha de molt més cars, però dels meus és el més car (encara que trobo una barbaritat que hi hagi llibres que valguin més de 20 €!)

Més barat: La Reina Faraó (Montserrat Segura)

No li poso preu, perquè no em va costar diners, me'l va regalar la escriptora, i ella, òbviament, no el va haver de comprar!


Ira

Llibre que no et va agradar gens






A veure... A mi la majoria de llibres que he llegit, m'han agradat, però si hi ha algun llibre que no m'ha agradat, és qualsevol de la saga Diari d'una Penjada (Rachel Renee Rusell) i Diari del Greg (Jeff Kinney), ja ho he dit mooooolts cops! No els hi trobo sentit a aquests llibres....


Golosia

Llibre que devores molts cops



A mi no m'agrada rellegir llibres, ja que quan el llegeixes un segon cop, ja no tens la mateixa emoció del primer cop. Però el llibre No hi ha galetes per als follets (Cornelia Funke) l'he llegit dos cops, i m'ha encantat els dos, ja que feia molt temps que no el llegia.


Peresa

Llibre que no has acabat per peresa


Aquest llibre l'he començat molts cops, però mai l'he acabat. Conté massa informació, estàs llegint i has de parar, anar a fer una volta a la sala, per captar tota la informació i continuar llegint, i d'aquesta manera és una mica incòmode llegir. Algun dia el llegiré, perquè a més el vaig comprar per Sant Jordi, amb molta il·lusió per llegir-lo i encara no l'he acabat!

Supèrbia

De quin llibre parles per semblar intel·ligent


No l'he acabat, però com que és un llibre molt gruixut (656 pàgines) i que parla de filosofia, em sento molt llesta havent llegit, una part, aquest llibre  amb 11 anys.

Luxúria

Personatge literari del qual t'has enamorat


M'he enamorat del Danny de Hollow Pike (James Dawson). És el llibre que estic llegint, estic a punt d'acabar-lo, i aquest personatge m'ha encantat, és el típic noi guapo, intel·ligent, fort... Però que realment, per dins no és així. M'ENCANTAAA <3 <3

Enveja

Llibre que t'agradaria que et regalessin


Sincerament, TOTS, però si he de dir algun, seria, No està escrit a les estrelles (John Green), que de fet el compraré a la quedada del 28, però si me'l voleu regalar, jo seré molt feliç. Però, regaleu-me el llibre que vulgueu!


Bé, aquí s'acaba la booktag, però abans nominaré a 3 persones:





Bé, espero que us hagi agradat aquesta booktag, i fins demà Readers! 

















Comentaris

  1. Hola Joana,

    Entenc perfectament que redueixis el nombre d'entrades, allò que diuen de qualitat per sobre de cantitat es moolt veritat! Sobre el book-tag m'ha encantat! El trobo moolt original i m'ha fet molta gràcia l'apartat de supèrbia!

    Petoons i bon nadal!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Aina!

      Merci, és que va arribar un moment que no podia!
      Haha merci! És que és veritat!

      Petoons <3

      BON NADAL!

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada


Entrades populars d'aquest blog

SPECIAL FRIDAYS: La reina faraó

Capítol 2

TEORIES HARRY POTTER😱😲