SPECIAL FRIDAYS: El valle de los lobos



Hello readers! Ho sento molt, el divendres passat no vaig penjar el Special Fridays, i avui us el porto tard, de fet no hauria de ser Special Fridays, hauria de ser Special Sunday! Però va ser impossible. Bé, aquí la teniu! Per cert vaig fer una ressenya de tota la saga d’aquest llibre, però volia especificar, i a més aquest llibre (i els altres de la saga) es mereix una ressenya per ell sol.

Aquesta ressenya la dedico...

A la Pingu del bloc El Pinguino lector!!

FITXA

Títol: El valle de los lobos (Crónicas de la Torre)

Autor/a: Laura Gallego

Idioma: Castellà

Idioma original: Castellà (El valle de los lobos)

Pàgines: 317

Editorial: SM 


Gènere: Fantasia


Edat: A partir de 9 anys més o menys

RESUM 

La Dana és una nena ben normal, que viu en una granja amb els seus pares. Ella té un amic que es diu Kai, però que només pot veure ella, els seus pares no la creuen, es pensen que són imaginacions
seves. 
Un dia, arriba un senyor amb un cavall, cobert amb una capa. Els seus pares parlen amb ell, quan s'acaba la seva conversa, ell se'n va. Els dies després de la seva arribada, els pares no paren de parlar sobre el senyor de la capa.

 OPINIÓ

A mi aquest llibre em va encantar, a més va ser el llibre que em va fer entrar en el món de la Laura Gallego. M'encanta tota la tèmatica de la màgia, i a més amb tots els animals fantàstics, que a mi com ja sabeu, m'encanten. 

Aquest llibre enganxa molt, i a cada pàgina que llegeixes, descobreixes alguna cosa que en cap moment havies pensat que poguessin passar.

Això de que només el pugui veure i sentir la Dana m'encanta, però a vegades em fan ràbia els personatges que prenen a la Dana com a boja quan parla amb el Kai

 Creo que me habría enamorado de ti incluso sí tú no fueras la única persona en el mundo que puede escucharme 

~Kai.

El meu personatge preferit és el Kai, m'encanta, a més amaga moltes coses que si no et llegeixes els quatre llibres fins al final, no descobriries. Algunes coses quan les descobreixes, fan molta pena, i penses, PER QUÈ?! Però també hi ha coses que quan les saps, et treus un gran pes de sobre.

 Los sentimientos son parte de la vida, y no nacen dentro de ti para que tú los encierres bajo siete llaves".
~ Kai.

VALORACIÓ 


Bé, aquí s'acaba l'entrada Readers, ho sento haber-la publicat tant tard.

P.D.: Recordeu que us vaig dir que m'encantaria veure Jim Botón en pel·lícula? Doncs hi ha uns dibuixos animats (uns amb titelles, i uns amb dibuix), i s'està fent la pel·lícula! 




 
 













Comentaris

  1. Ai, m'ha fet moltíssima il·lusió que em dediquis la ressenya! Crónicas de la Torre és una de les meves sagues preferides, m'ha marcat molt, tot i que ja la vaig llegir una mica grandeta, amb 14 anys; em va encantar.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hehe, jo la vaig llegir als 9 i em va encantar, però jo crec que a partir dels 8 anys aproximadament els pot llegir tothom!

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada


Entrades populars d'aquest blog

SPECIAL FRIDAYS: La reina faraó

Capítol 2

TEORIES HARRY POTTER😱😲