REPTE LITERARI: Les 4 estacions

Hello Readers! Avui us porto una entrada explicant que participo a un repte literari! Em fa molta il·lusió perquè mai he participat a cap, i aquest està bé per començar, ja que no és molt difícil.


Aquest repte ha estat creat pels blocs: Dragones Literarios, Cristina entre letras i La estantería de Helena

En que consisteix? En llegir dos llibres diferents per a cada estació, seguint aquestes normes:

Hivern:
- Un llibre amb portada blanca 
- Un llibre que tingui neu a la portada, en una escena del llibre, o al títol (Llegint La Emperatriz de los Etéreos)

Primavera:
-       Un llibre que tingui una portada verda o colorida
-       Un llibre que tingui flors (o semblant): a la portada, en una escena del llibre, o al títol

Estiu:
-       Un llibre amb la portada groc o taronja
-       Un llibre que tingui platja (o mar): a la portada, en una escena del llibre, o al títol

Tardor:
-       Un llibre amb la portada marró o gris (una portada fosca)
-       Una portada que tingui pluja: a la portada, en una escena del llibre, o al títol

Bé, espero poder complir el repte, ja que em fa molta il·lusió!



Comentaris

  1. Jo mai m'apunto a aquestes coses perquè sé que no ho acabaria complint : / :'') trist però cert
    Un petonàs <3

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo mai ho havia fet, però crec que aquest està bé per començar no? I si no el compleixo és igual, és el primer cop, tinc excusa hahaha.
      Molts petooons <3 <3

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada


Entrades populars d'aquest blog

SPECIAL FRIDAYS: La reina faraó

Capítol 2

TEORIES HARRY POTTER😱😲