MY WISHLIST'16

Hello Readers! Avui us porto la meva wishlist del 2016! Ja sé que vaig tancar la pestanya de wishlist, però he vist que és necessària, tots i que no la seguiré al peu de la lletra, va bé per tenir una mica una pauta.

Com podeu veure, he tornat a obrir la pestanya wishlist, i que hi ha dues whislist, la 2015 i la 2016.

Torno a explicar com funcionen les meves wishlists:

Si us heu llegit algun d'aquests llibres, si us plau, comenteu i digueu-me si us han agradat, i també em podeu recomanar llibres perquè la meva wishlist creixi.

Ah i tingueu en compte que la wishlist anirà canviant, hi afegiré llibres. Si veig que n'hi ha que a ningú els ha agradat, és a dir que tothom diu que és molt dolent, (que ho dubto perquè tots me-l's han recomanat) el treure. Els que m'estigui llegint els hi posaré un * i els que siguin d'una mateixa saga un # .

Aquesta wishlist, no anirà per números, com la de l'any passat, sinó que serà per puntets, així no hi haurà cap ordre concret.
  • Harry Potter i el misteri del Príncep (J.K. Rowling) #
  • Harry Potter i les relíquies de la Mort (J.K. Rowling) #
  • L'art de ser normal* (Lisa Williamson)
  • Omnia (Laura Gallego)
  • Els llibres d'A (J. L. Badal)
  • Play (Javier Ruescas) #
  • Show (Javier Ruescas) #
  • Live (Javier Ruescas) #
  • Kate y sus hermanas (Jessica Spotswood) #
  • Kate y sus hermanas 2 (Jessica Spotswood) #
  • Kate y sus hermanas 3 (Jessica Spotswood) #
  • La Pastisseria Bliss (Kathryn Littlewood) #
  • Un toque de màgia (Kathryn Littlewood) #
  • Silber-El primer libro de los sueños (Kerstin Gier) #
  • Silber-El segundo libro de los sueños (Kerstin Gier)* #
  • La porta dels tres panys (Sónia Fernández-Vidal)
  • Divergente (Veronica Roth) #
  • Insurgente (Veronica Roth) #
  • Leal (Veronica Roth) #
  • Cuatro (Veronica Roth) #



Comentaris

  1. M'agrden tots i jo també estic llegint no sé quin de Harry Potter! :-)

    ResponElimina
  2. N'hi ha alguns que no tinc ni idea de quins són però deuen ser divertits

    ResponElimina
  3. Els de divergente i Harry Potter estan molt bé. Els llibres d'A a mi no em va agradar gaire, personalment, tot i que conec molta gent que si que li va agradar.

    ResponElimina
  4. Hola!
    La veritat és que només he llegit Harry Potter, i com no, M'HAN ENCANTAT.

    ResponElimina
  5. Jo em vaig llegir els llibres D'A amb 9 anys i em va encantar. Me l'he tornat a llegir molts cops

    ResponElimina
  6. Et recomano molt el de Omnia, de Laura Gallego,a mi em va encantar!!!!!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada


Entrades populars d'aquest blog

SPECIAL FRIDAYS: La reina faraó

Capítol 2

TEORIES HARRY POTTER😱😲