ANIVERSARI BLOC


HELLO READERS! Sí, avui és l'aniversari del bloc i no em puc creure que tot això segueixi endavant, de veritat, és increïble.

Primer de tot, moltíssimes gràcies per TOT, ja sé que sona repetitiu i que tothom diu lo mateix, però, és la veritat! Si teniu un bloc i heu arribat tan lluny (com a mínim per mi és molt), m'entendreu. És fantàstic saber que heu fet tant per mi, i que heu estat en tots els moments al meu costat, comentant, ajudant a que el bloc creixi... MOLTÍSSIMES GRÀCIES DE TOT COR!

Segon, a part de fer 1 any, no sé si us n'heu adonat, però ja som 50 Readers! 50! Sí! Jo no m'ho crec de veritat, 1 any i més de 50 Readers!

No sé com agrair-vos-ho, si voleu que faci alguna entrada especial, digueu-m'ho als comentaris, jo decidiré quina/quines idees m'agraden més.

MOLTÍSSIMES GRÀCIES PER TOT READERS!




Comentaris


Entrades populars d'aquest blog

SPECIAL FRIDAYS: La reina faraó

Capítol 2

TEORIES HARRY POTTER😱😲