aniversari DIA 6

Hello Readers! SÍÍÍÍÍÍ!!!!!!!!! AVUI ÉS L'ANIVERSARI DEL BLOOOOC! ESTIC SÚPER FELIÇ, NO EM PUC CREURE QUE JA PORTI 1 ANY AMB VOSALTRES! Avui toca la "booktag" Rellegir, reescriure o cremar. Els llibres els he escollit jo sense preferències, els posaré igualats.

1. Divergent, Insurgent i Lleial

Rellegeixo Divergent, ja que em va agradar molt, cremo Insurgent, ja que NO VAL RES! I reescric Lleial. No, no l'he llegit, però us explico: sé com acaba, i no m'agrada.

2. Allà on els arbres canten, Totes les fades del regne i Cròniques de la Torre

Ja us he dit que els faria igualats, perquè sinó no els hagués posat junts. Reescric Totes les fades del regne i simplement enlloc de SPOILER convertir-se en guineu es converteix en papallona FI SPOILER rellegeixo Allà on els arbres canten i salvo a Cròniques de la Torre tal com es salva la Camèlia a Totes les fades del regne i tots contents.

3. No està escrit a les estrelles, L'art de ser normal i Wonder

Cremo No està escrit a les estrelles. Ara ja no sé que fer. No puc reescriure dos llibres tan genials. Boom, ja sé que fer, com que estic indignada amb el final de L'art de ser normal, el reescric i canvio el final SPOILER El Leo i la Kate acaben junts. El Leo envia a la Alícia a pastar fang FI SPOILER i rellegeixo Wonder sense cap problema.

4. Girl Online, Et donaré el sol i Bittersweet

Cremo Bitterweet... Reescric Et donaré el sol i afegeixo un capítol del Noah al final, que és lo que falta pel meu gust i rellegeixo Girl Online.

5. Harry Potter 1, L'Emperadriu dels Eteris i No hi ha galetes per als follets

Ho sento molt però cremo No hi ha galetes per als follets, reescric Harry Potter 1 (No crec que canviés gran cosa...) i rellegeixo L'Emperadriu dels Eteris.

Us ha agradat? Ja sabeu la paraula? Comenteu si la sabeu!

FINS UNA ALTRA READERS

  


Comentaris


Entrades populars d'aquest blog

SPECIAL FRIDAYS: La reina faraó

Capítol 2

TEORIES HARRY POTTER😱😲