SPECIAL FRIDAYS: Els meus epígrafs preferits


Hello Readers❣ Avui us porto un Special Fridays, sí, ho sé, és dissabte, però ahir no el vaig poder penjar i aquí el teniu. Us porto una entrada diferent a les que faig normalment. En aquesta entrada us diré quins són els meus epígrafs preferits. Què és un epígraf? Com que no sé explicar-ho, i si ho intento no entendreu res, segons el diccionari és això:


Suposo que ja haureu entès que és, i sinó durant l'entrada ho acabareu d'entendre.




Aquest és un llibre de les lletres que no es van fer servir en les cançons de Txarango (el meu grup de música preferit), i cada paraula del llibre m'encanta, però no podia faltar aquí el seu epígraf. El llibre es diu CAMINA (Alguer Miquel)

El cor del viatger sempre és un cor ferit però si no viatja, no batega ~ Alguer Miquel



Aquest és l'epígraf d'un dels primers llibres de la Laura Gallego. El llibre és diu LA FILLA DE LA NIT.

L'amor ens dóna forces per a faenes impossibles ~ Paulo Coelho


Uau. Aquest epígraf m'enamora. Simplement perquè té un final inesperat i no sé, m'encanta. És de SILBER (Kerstin Gier)

¿Y si durmieras?
¿Y si en tu sueño soñaras?
¿Y si al soñar fueras al cielo y allí cogieras una extraña y bella flor?
¿Y si al despertar tuvieras la flor en tu mano?
Ah, entonces, ¿qué? ~ Samuel Tylor Coleridge


Aquest epígraf m'encanta no, el següent. És. Massa. Preciós. És del llibre LA CANÇÓ DE LA NOSTRA VIDA (Eloi Fortuny)

Ningú és lliure del tot, fins i tot els ocells estan encadenats al cel ~ Bob Dylan


No em mateu, aquest epígraf també és de la Laura Gallego, concretament d'ALLÀ ON ELS ARBRES CANTEN.

El segon dia van travessar el País dels Arbres que Canten. Cadascun dels arbres tenia una forma diferent, fulles diferents, escorça diferent, però la raó del nom d'aquella la tenia aquella terra era que es podia sentir com creixia; era una música suau, que sonava de prop i de lluny i s'unia per formar un conjunt poderós de bellesa sense parió en tot Fantasia. Es deia que no deixava de ser perillós caminar per aquella regió, perquè moltes persones havien quedat encantades i s'havien oblidat de tot ~ Michael Ende, La història interminable


I finalment, un altre llibre de la Laura Gallego (👏🏽👏🏽👏🏽). L'últim que ha tret, i l'epígraf M'ENCANTA. És del llibre QUAN EM PUGUIS VEURE.

La invisibilitat és un aliat magnífic per observar el món sense que ningú et molesti ~ Elena Ferrante

Aquí s'ha acabat l'entrada Readers! Espero que us hagi agradat, a mi m'ha encantat preparar-la, perquè t'adones de que els epígrafs tenen MOLT a veure amb el propi llibre, i ha sigut molt divertit remenar la meva llibreria per trobar-los.

Bye bye Readers.



Comentaris

  1. Hola! Quina entrada més fascinant! De debò.. Ah, i visca txarango!!! :D

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada


Entrades populars d'aquest blog

SPECIAL FRIDAYS: La reina faraó

Capítol 2

TEORIES HARRY POTTER😱😲