Capítol 2

Hello Readers! Primer de tot us vull donar les gràcies pels comentaris donant-me ànims i demanant-me que continués amb el llibre, MOLTÍSSIMES GRÀCIES!!!! Doncs bé, avui us porto un altre capítol! Espero que us agradi.

Entrem a casa meva i agafo un vestit còmode i el poso a la bossa, també agafo el llibre que tinc a la tauleta de nit: Cor de Tinta, i també el poso a la bossa. Vaig al lavabo i agafo el necesser, amb el raspall i el desenredant, i el raspall de dents i la pasta de dents. Llavors li pregunto a la Mar:

-Mirarem Star Wars oi?
-Oi tant! -Sabia que em diria que sí, som MOLT fans de Star Wars. 
-Quina agafo? -Li pregunto
-La 4!!! -Em diu, és la nostra preferida.
-STAR WARS, UNA NOVA ESPERANÇA! -Cridem alhora, i ens posem a riure.

Ja hem convençut als pares de que dormirem i els hi he dit que tornaré demà a les 11 del matí. Com els hem convençut? Com que ells estan molt atrafegats desmuntant maletes, els hi he dit que tenen molta feina, i que millor que jo i el meu germà petit anem a dormir a fora. Ell va a dormir a casa del seu millor amic.

*********

Quan ja estem a punt de sortir pel balcó, sentim el meu germà cridant:

-MAAAAAAR!!!! -S'estima molt a la Mar, perquè quan ell va nàixer jugàvem sempre amb ell.
-POOOOOOL!!!! -Crida ella.
-Saps què? El divendres faig 8 anys!!! Falten 2 dies! T'he convidat a la festa!!! -Està molt emocionat perquè diu que als 8 anys ja ets molt gran, però això ho diu cada any.
-Que bé!!
Estiro a la Mar del braç:
-Corre que no tindrem temps de mirar Star Wars! -Xiuxiuejo.
-Ja vinc! -Diu també fluix- Adéu Pol fins divendres!!!
*********

Un cop a casa seva engeguem la televisió, i posem el DVD.

*********

Ja s'ha acabat la pel·lícula, i ens emocionem sempre, encara que l'hàgim vist 10 o més cops.
Anem cap a la cuina i parem taula. Mentre jo preparo l'amanida la Mar truca per demanar pizzes.
La sento parlar a través del telèfon i després em diu:

-Pernil dolç i formatge i 4 formatges?
-Perfecte! -Sempre demanem les mateixes, però sempre m'ho pregunta.
*********

Havent sopat anem al llit. Les dues ens quedem llegint, jo Cor de Tinta i ella No està escrit a les estrelles. L'ha llegit un munt de cops, i no sé com no s'avorreix, odio rellegir llibres. A més si hagués de rellegir un llibre no seria aquest, sincerament em va decebre, em pensava que seria molt millor, però una mica va ser "culpa" de la Mar, perquè em va deixar les expectatives MOLT altes.

Quan ja porto molta estona llegint veig que la Mar s'ha adormit. Passen 5 minuts i jo també m'adormo.

*********

Estic caminant pel bosc i sento una veu: Acosta't Èlia... ràpid vine... Em paro de cop, qui és, qui em crida? Segueixo a la veu, que em continua cridant, veig una ombra, una persona coberta amb una capa negra, porta una caputxa que fa que no se li vegi la cara.

-Què... Què vo-vols -Pregunto.
-Has de marxar, corre, fuig! -Em diu l'home, o dona, de la caputxa.
-P-perquè? -M'armo de valor -A on?
-FUIG!
*********

Em desperto sobresaltada, ha sigut tot un somni, era tan real! Miro la hora al rellotge de la paret, les 4 de la matinada, miro a la Mar, ella també sembla que estigui tenint un malson, no es para de moure. Intento treure'm aquest estúpid somni del cap, però no puc, intento adormir-me però tampoc puc.

*********

-Eliii!!!! -Sento que em criden i em desperto.
-Que passa? Ai Mar bon dia! 
-T'he d'explicar el somni que he tingut, és molt estrany! -Em diu gairebé cridant.
-Explica explica. 
-Estava caminant pel bosc i de sobte sento una veu Vine Mar... Ràpid... I llavors jo segueixo la veu i veig una persona amb una capa que li tapa la cara i no puc veure qui és. Jo li pregunto que vol morta de por, i ell, o ella, em diu que he de marxar, jo li pregunto perquè, i ell em diu que fugi.
-M-Mar?? N-no pot ser, ja sé que a vegades sembla que tinguem telepatia però...
-Però què? Què passa? -Em pregunta estranyada.
-Que... Jo he somiat el mateix! 
-Eli?? Què dius això és impossible!
-És igual, deixem-ho estar. -Dic jo intentant semblar calmada.
-Com vols deixar estar això? Ho trobes normal? -Em diu pensant-se que estic boja.
-No, no ho trobo normal però és només un somni no? -I l'estiro del braç perquè vingui amb mi cap a la cuina.
Us ha agradat aquest capítol? Teniu preguntes sobre la història? Voleu que segueixi? Digueu-m'ho als comentaris!

Fins una altra Readers!

Comentaris

  1. UF uf uf!!!!! com és va posant la cosa!!!!

    ResponElimina
  2. Sí, molt intrigant... Continua, continua...

    ResponElimina
  3. Molt intrigant, molt intrigant... Continua escrivint plis.
    T'has llegit cor de tinta ?
    Jo sí i em va encantar, després em vaig entera que hi havien dos llibres més però cap traduït al català i de moment no tenen intenció de fer-ho.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí!
      Me l'estic llegint!
      Estan traduïts als castellà no? Jo els llegiré igualment jeje, les llengües no són fronteres per mi! (bé, només si és en castellà o català si no, no...)

      Petons

      Elimina
    2. Si despres de croniques de fortuna em conprare el segon de cor de tinta

      Elimina
    3. EI! He vist que sí que estan traduïts els dos!!!

      Elimina
  4. S'ha quedat molt intrigat! M'esperava una mica lo del somni, però mare meva, jajaj!
    Espero que continues, petons.

    ResponElimina
  5. Hola!
    Em dic Joana (igual que tu! ^.^) i fa poc que he trobat el teu bloc per casualitat.
    Sòc una gran lectora i, com tu, quant entro dintre d'un llibre no hi ha qui me'n tregui!
    M'agrada molt el teu bloc i la història està super interessant! Espero que segueixis escrivint. Estic molt intrigada!!

    Ah, per cert fa un temps que m'he llegit el segon i el tercer de Cor de Tinta i em van encantar, te'ls recomano.

    Petons

    Joana

    ResponElimina
  6. Hola!

    Ostres! ^.^ Quina casualitat!!!!

    Que bé! Benvinguda!!!!!!!

    MOLTÍSSIMES GRÀCIES!!!!!!

    Jo he llegt el primer i m'ha encantat! Espero poder llegir el segon i el tercer!

    Per cert, he estat cotillejant i he vist que tens un bloc! Et segueixo :)

    Petons

    Joana

    ResponElimina
    Respostes
    1. Per cert, toques el piano? Jo si, és que he vist una foto jejeje <3

      Elimina
    2. Hola Joana!
      Bufff! Fa molt de temps que no penjo res al blog! Ara vull tornar-lo a posar en marxa ^.^ Gràcies per seguri-me =)
      Doncs si!! Quines casualitats, eh? Deu ser cosa de Joanes!

      Petons

      Joana

      Elimina
    3. Hola Joana!

      Sí!!! De res <3 :)

      Jajajaja sí!!!!

      Petons

      Joana

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada


Entrades populars d'aquest blog

SPECIAL FRIDAYS: La reina faraó

TEORIES HARRY POTTER😱😲