SPECIAL FRIDAYS: Booktag opinions impopulars

Hello Readers! Torno a ser aquí! Avui us porto un Special Fridays! És una booktag anomenada BOOKTAG DE LES OPINIONS IMPOPULARS!

Em va nominar el NIL del bloc BOSC DE PAPER I TINTA (Seguiu-lo!)

 COMENCEM!


INSURGENT. El primer em va encantar! Però amb el segon... De veritat que no puc. En serio, és horrible.


No se me'n acudeix cap. Sincerament, les meves opinions no són res de l'altre món.


No és ben bé un triangle amorós PERÒ jo hagués preferit que la Hermione i el Draco haguessin acabat junts... #Dramione (Mateu-me).


Segurament seria terror. No perquè no m'agradi, perquè, ara que hi penso, m'agrada molt, però no sé perquè, sóc més de pel·lícules de terror (tot i que he llegit algun llibre...).

 

Al final m'odiareu per sempre... Dumbledore... No és que no l'estimi ni res d'això, però no m'acaba d'agradar. Em vaig fer la meva pròpia teoria de que era dolent (que més endavant us explicaré), i des d'aquell dia que no m'acaba d'agradar. 



Sincerament no n'hi ha cap (que avorrida que sóc no?)

 
Es pot repetir? Segurament seria Insurgent, per varies raons que no vull repetir perquè sinó ens estarem aquí la vida.


 Romàntic. No és que no m'agradi, però si és així molt dolç, no m'acaba de fer el pes.


Harry Potter. No és que m'agradi més les pel·lícules que els llibres, sinó que estan tant ben fetes que m'agraden per igual.

Sé que no sóc massa original, però havia de contestar amb sinceritat, i així ho he fet.

FINS UNA ALTRA READERS!

 

Comentaris

  1. Hola Joana, soc la Maria.
    Encara que el llibre d'insurgent no estigui a "l'altura" del de divergent, ja que es molt pitjor (en aixo estic d'acord) jo de tu me'l acabaria i tambe acabaria el de lleial, el tercer de la trilogia, ja que te un final molt interessant, (sense fer spoilers).

    Ami tampoc em va agradar gaire, me l'esperava molt millor!!

    Gràcies per fer aquest blog, m'encanta!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Mariaa!

      D'acoord ho provaré!

      Jajaja, a veure que tal el 3r...

      Gràcies a tu!

      MOLTS PETOONS

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada


Entrades populars d'aquest blog

SPECIAL FRIDAYS: La reina faraó

Capítol 2

TEORIES HARRY POTTER😱😲