BookTag

Hello Readers❣ Sí! Torno a ser aquí! Avui us porto una booktag a la que m'ha nominat l'Aina Li. Comencem!!



La BookTag funciona així:
1- S’ha de donar les gràcies i seguir al blog que t’ha nominat.
2- Respondre les preguntes que aquest blog t’ha fet.
3- Fer 11 preguntes a 11 blogs amb menys de 200 seguidors.
4- Avisar als blogs que han estat nominats.


1. Quin va ser el teu primer crush literari?
Òbviament, el Jack😍














2. Si poguessis reviure un personatge literari que ha mort, a qui reviuries? SPOILER: No m'ho he hagut de pensar gens, a l'SNAPE😍 (Si ja em coneixeu sabreu que és el meu personatge preferit, i que ho va ser des del principi)










3. Si haguessis de viure la història de qualsevol personatge, quin seria? (L’he copiada, ho  sé, però és una molt bona pregunta) Serà una resposta molt clàssica, però la de qualsevol personatge que anés a Hogwarts.









No és perfecte?😍

4. Quina és la millor adaptació cinematogràfica que has vist d’un llibre que t’has llegit? I la pitjor? La millor Harry Potter i la PITJOR La història interminable, falten moltíssimes coses i la peli s'acaba a la MEITAT DEL LLIBRE, literalment.











5. Quina és la teva parella literària preferida? Viana i Uri SEMPRE😍













6. Quin és el teu clàssic literari preferit? Com que n'he llegit tants😂 (ironia) Per aquesta pregunta diré La vuelta al mundo en 80 días.














7. Quin llibre estàs llegint actualment? EL TEMOR DE UN HOMBRE SABIO😍😍













8. Amb quin personatge literari t’identifiques més? Amb l'Hermione. Deixeu-me que us ho expliqui: no és que sigui la súper mega llesta del curs ni res, sinó que sóc SÚPER perfeccionista i SEMPRE estic corregint a tothom (ho faig inconscientment)

 





9. Ets del que rellegeixen llibres o no ho has fet mai? No em mateu però ho vaig intentar fer-ho un cop i quasi m'adormo😂
10. Alguna vegada has deixat un llibre a mitges perquè no t’agradava gens? Masses😂
11. Si escrivissis un llibre, quin títol li posaries? Uf, és una pregunta MOLT difícil, ja que tampoc sé de que aniria ni res, no tinc cap base... No ho sé.

I aquestes són les meves preguntes:

1. Qui és el teu personatge preferit?
2. Qui és (o són😂) el teu crush literari?
3. Quin és el teu escriptor preferit?
4. Què valores d'un escriptor?
5. Si poguessis treure UN personatge d'un llibre, qui seria?
6. Escrius? Si és així, en quin idioma prefereixes fer-ho?
7. Llibre preferit infantil.
8. En què et fixes quan vas a comprar un llibre?
9. Quin llibre tens pendent de fa molt de temps?
10. Quin és l'últim llibre que t'has comprat?
11. En aquests moments, si et donessin els diners per comprar-te UN llibre, quin et compraries?

Finalment, nomino a:


Adéu Readers!





Comentaris

  1. Hola Joana!

    Estic d'acord amb tu en reviure a Snape, també ha sigut sempre el meu personatge preferit de Harry Potter!
    Molt xula la Book Tag!

    Ens veiem!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!!

      Veus és que és el millor!
      Si vols la pots fer que se m'ha oblidat nominar-te jajaja

      Petons!

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada


Entrades populars d'aquest blog

SPECIAL FRIDAYS: La reina faraó

Capítol 2

TEORIES HARRY POTTER😱😲